Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Ένα διαμαντάκι.

Ομολογώ ότι δεν γνώριζα την οινοποιία Χατζηδάκη. Όταν άκουγα για Σαντορίνη το μυαλό μου πάει στη Γαία και στον Σιγάλα. Όταν όμως το είδα στον κατάλογο εστιατορίου που επισκέφτηκα ο βαρύγδουπος τίτλος του και η άγνοιά μου για το "κτήμα" με οδήγησαν στο να το δοκιμάσω...

- Χατζηδάκης 2007, ”Special Cuvee No 17″ ,Ο.Π.Α.Π “Σαντορίνη”
(Ασύρτικο, Αθήρι και Αιδάνι)

Απαλό και ντελικάτο. Έντονα και πολύπλοκα αρώματα λεμονιού και άλλων εσπεριδοειδών. Ελαφριά νύξη βανίλιας. Ένα πολύ καλό και ισορροπημένο κρασί.

Όσον αφορά στο βαρέλι δεν διευκρίνιζε αν είχε περάσει ή όχι. Εγώ πιστεύω ότι μπορεί και να είχε περάσει λίγο από βαρέλι, σε αντίθεση με τη συνδαιτυμόνα μου η οποία είχε την αντίθετη άποψη. Who knows? Who cares?

Βαθμολογία: 89/100

3 σχόλια:

  1. Ασύρτικο para siempre!
    Παλαιόθεν είχα αναφέρει τη λατρεία μου για Σαντορίνες. Πολυδυναμικές, αντέχουν στο χρόνο και μεταφέρουν σε ένα μπουκάλι το χαρακτήρα του νησιού. Άλλωστε το terroir εκεί είναι ξεχωριστό και μοναδικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή